Обмін, повернення, гарантія

Обмін та повернення

 
• Коли можливий обмін чи повернення?
 
Відповідно до законодавства України покупець може повернути або обміняти куплений товар у таких випадках:
1. Товар має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або
   компанії-постачальника);
2. Товар належної якості, але з будь-яких причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був використаний, збережена    цілісність    упаковки та товарний чек.
3. Покупець повинен надати: чисте взуття, яке не було використане,  упаковане у фірмову індивідуальну коробку;  усі комплектуючі деталі; документ, що підтверджує придбання товару.
 
Усі витрати (вартість доставки, комісія за пересилання грошей) з повернення чи обміну товару несе покупець крім товару із заводським браком).
 
• Повернення взуття, яке було в експлуатації протягом гарантійного терміну
 
Розгляд претензії займає від одного до десяти робочих днів.
Після попереднього розгляду претензії Вам або буде повернено гроші за покупку, або повідомлено про необхідність проведення додаткової незалежної експертизи. Час розгляду претензії та час проведення (у разі потреби) незалежної експертизи в Гарантійний термін не включається. Звернення до спеціалізованої організації для проведення незалежної експертизи здійснюється Покупцем самостійно. У разі визнання експертизою фабричного дефекту вартість покупки повертається (замість дефектного виробу). Вартість проведення експертизи та витрати пересилання компенсуються.
   
• Порядок оформлення повернення товару.
 
       Перед оплатою отриманого замовлення у відділенні "Нової Пошти" Ви можете оглянути та приміряти замовлений Вами товар. Оплата вартості замовлення та накладних витрат здійснюється після того, як Ви переконалися в тому, що ваше замовлення відповідає всім вашим
параметрам. Якщо ж взуття не підійшло або просто не сподобалося ви можете обміняти його. В інших випадках обмін та повернення можливий за дотримання таких умов:
1. З дня купівлі товару пройшло не більше 14 днів, збережено товарний вигляд, упаковка та товарний чек.
2. Якщо до товару додавався подарунок, він має бути повернутий разом із товаром
3. Якщо на час обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:
         -  придбати якийсь інший товар, який є у наявності.
         -  здійснити обмін товару на аналогічний, при першому надходженні у продаж.
         -  залишити гроші на депозиті та придбати товар пізніше.
         -  отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару за  вирахуванням  транспортних витрат і комісії за        пересилання грошей.
4. Відправляти повернення товару необхідно через відділення Нової Пошти за вказаними реквізитами в товарно-транспортній накладній отриманої раніше, без зазначення додаткових опцій відправки (суми зворотньої післяплати, обмін на додатковий товар). Якщо доставка не буде вами оплачена або ви вкажете оплату післяплатою, ми не зможемо отримати цю посилку. Такі посилки повертаються відправнику.
5. При поверненні грошей повертається вартість товару на момент купівлі за вирахуванням транспортних витрат та комісії при пересиланні грошей. Гроші повертаються протягом 7 днів після повернення товару на картку Приват Банку.
 
• Порядок оформлення обміну товару.
 
1. Протягом 14 днів від дати отримання посилки, ви можете відправити взуття, яке не підійшло або з якоїсь причини вас не влаштувало, нам назад за реквізитами зазначених у декларації отримання замовлення..
2. Виберіть у каталозі товари, які слід надіслати на заміну. Також, просимо Вас вкласти в коробку з поверненням записку, що містить інформацію про Вас (ПІБ, телефон, адреса, E-mail), а також на яку модель потрібно зробити обмін.
3. Як тільки повернення буде отримано, Вам передзвонить один із співробітників магазину для узгодження деталей обміну.
 
 
• Гарантійні умови
 
 
Список нормативно-технічної документації, вимогам яким має відповідати взуття:
 
ДСТУ 2157 «Взуття терміни та визначення»;
ДСТУ 2158 «Взуття Дефекти. терміни та визначення»;
ГОСТ 26167:2009 «Взуття повсякденне.ТУ»;
ГОСТ 19116:2007 «Взуття модельне.ТУ»;
ГОСТ 26165:2009 «Взуття дитяче.ТУ»;
ДСТУ 2063 «Взуття для активного відпочинкуТУ»;
ГОСТ 1135:2007 «Взуття домашнє, дорожнє.ТУ».
 
Гарантійні строки товарів відповідно до ст.7 п.2 Закону України "Про захист прав споживачів".»:
 
Взуття повсякденне: 30 днів від дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;
Взуття модельне: 30 днів від дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;
Взуття дитяче: 30 днів від дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;
Взуття для активного відпочинку: 30 днів від дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;
Взуття домашнє: 30 днів від дня продажу через роздрібну мережу.
 
Відповідно до р І, ст.1 Закону України "Про захист прав споживачів"»:
 
   Гарантійний термін — це термін, протягом якого виробник (продавець) приймає він зобов'язання проведення безкоштовного ремонту чи заміни відповідної продукції у зв'язку з запровадженням їх у оборот.
   Термін служби — календарний термін використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за суттєві недоліки, що виникли з його вини.
   Термін служби відповідає гарантійному терміну..
 
• Гарантійний термін для взуття обчислюється з початку сезону:
 
Зимовий сезон із 15 листопада по 15 березня;
Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада;
Літній сезон з 15 травня по 15 вересня.
 
При закінченні гарантійного терміну звернення з приводу недоліків не розглядаються.
Увага ! На тапочки, в'єтнамки та сандалі виготовлені із синтетичних матеріалів гарантійні умови не розповсюджуються.
 
 
 
 
 
 
                                                                  З повагою Адміністрація магазину Adikross